Dysponując dedykowaną linią wsparcia, zespołem certyfikowanych inżynierów i proaktywnym podejściem przejmujemy rolę wirtualnego działu IT, dzięki czemu Ty możesz lepiej wykonywać swoją pracę.
Ujmując to inaczej – oznacza to szybkie i wydajne rozwiązywanie problemów informatycznych. Obiecujemy, że nasi inżynierowie skontaktują się z Tobą w przeciągu godziny od pierwszego połączenia, a nasza skuteczność zdalnego rozwiązywania problemów wynosi aż 98%. Elastyczne podejście umożliwia nam dopasowanie pożądanego czasu reakcji do Twoich wymagań.
Jeśli masz pilny problem – wybierz naszą usługę ekspresową, a jeden z naszych doświadczonych inżynierów będzie u Ciebie w ciągu zaledwie dwóch godzin.
Alternatywnie, w ramach naszej standardowej usługi specjalista zapuka do Twoich drzwi w czasie zaledwie czterech godzin. Jeśli nie masz żadnych pilnych terminów i dysponujesz odrobiną czasu – opcja sześcio- lub ośmiogodzinna od momentu wezwania jest rozwiązaniem najbardziej wydajnym pod względem kosztów i skuteczności.
Inwestowanie w nasz Plan wsparcia Premium w stałej cenie oznacza brak dodatkowych opłat za fachową wiedzę naszych specjalistów; części wymienne dostarczone, zainstalowane i przetestowane bez dodatkowych kosztów. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie możemy dostarczyć natychmiastowego rozwiązania, zapewniamy sprzęt zastępczy, abyś mógł nadal obsługiwać swoich Klientów tak płynnie, jak to możliwe.
Możesz wybrac płatności miesięczne, kwartalne lub roczne – uważamy, że wybranie tej opcji pozwoli nam Cię lepiej poznać.
Zdajemy sobie sprawę, że dobre zarządzanie technologią nie polega wyłącznie na rozwiązywaniu problemów informatycznych, ale także na proaktywnym zapobieganiu problemom – im lepiej znamy Twoją organizację i infrastrukturę informatyczną, tym więcej wiedzy możemy dostarczyć.
Nasz Plan Wsparcia Premium obejmuje nieograniczoną pomoc telefoniczną i on-line, wsparcie systemu operacyjnego oraz coroczne przeglądy, podczas gdy nasze usługi doradztwa IT pozwalają nam dzielić się wiedzą i doświadczeniem naszych ekspertów, aby pomagać Ci proaktywnie planować przyszłość.
Dodatkowe funkcje naszych usług zarządzania wsparciem IT
Nielimitowany dostęp do helpdesk
Zarządzanie pocztą e-mail
Proaktywne wizyty na witrynach
Zarządzanie siecią
Zarządzanie urządzeniami
Zarządzanie serwerami
Zarządzanie kopiami zapasowymi
Planowanie strategii